Dunlop SP Sport FastResponse 195/65 R15 91 T promocja 2024

Cena398.36
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 195
Wysokość profilu 65
Średnica osadzenia R15
Indeks prędkości T
Indeks nośności 91
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 69 dB
Efektywność paliwowa C
Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

niedoścignione czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach





  • świetne wyczucie drogi

  • perfekcyjne zachowanie w deszczu

  • skrupulatne sterowanie na zakrętach

  • Oszczędzająca paliwo i trwała





genialnE WYCZUCIE DROGI

W oponie SP Fast Response wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór progresywnych rozwiązań, które zapewniają udoskonalone przekazywanie danych o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje powiększenie powierzchni styku z nawierzchnią, co ulepsza dokładność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. W dodatku w celu poprawy wyczucia drogi wzmocniono połączenie opony z felgą.



rewelacyjnE ZACHOWANIE W DESZCZU

Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zastosowano spore rowki, które błyskawicznie usuwają wodę spod opon podczas deszczu. Wyraźnie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika mieści dużo krzemionki. Polepsza ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.



precyzyjnE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH

Dzięki ulepszonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma niesprężysty bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.



OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA

Mieszanka zastosowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. W wyniku czego opona dłużej zachowuje atrybuty eksploatacyjne i ogranicza zużycie paliwa.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest niezwykle niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka niepodatność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



żródło:https://www.dunlop.eu