Parametry
Producent: | Dunlop |
---|---|
Kategoria: | Opony letnie |
Szerokość przekroju | 275 |
Wysokość profilu | 50 |
Średnica osadzenia | R20 |
Indeks prędkości | W |
Indeks nośności | 109 |
Typ pojazdu | osobowy |
Poziom emisji hałasu | 70 dB |
Efektywność paliwowa | E |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | B |
Mocne strony | niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni |
Opis
Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- idealne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- świetne hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
wspaniałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się nad wyraz płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.
rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych udoskonaloną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest w dodatku niezwykle trwała, co zwiększa żywotność opony.
Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx szczególnie korzystnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika momentalnie odprowadzają wodę spod kół, zmniejszając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
zrównoważone centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika zmniejsza poziom emitowanego hałasu, udoskonalając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania, a także rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.