Dunlop SP Sport Maxx RT 245/50 R18 100 W promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem Dunlop SP Sport Maxx RT 245/50 R18 100 W oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 743.1 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-7%
Dunlop Sport Maxx RT ( 245/50 R18 100W MO )
743.10
Oponytanio.pl
Opona letnia osobowa DUNLOP Sport Maxx RT 245/50 R18 100W Darmowa dostawa w 24 h. Do 100 dni na zwrot. 100 tys. Klientów.
800.00
Ucando.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 245
Wysokość profilu 50
Średnica osadzenia R18
Indeks prędkości W
Indeks nośności 100
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 68 dB
Efektywność paliwowa C
Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

Dunlop Sport Maxx RTzalety:
  • nadzwyczajnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • perfekcyjna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna dynamiczna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy sporych prędkościach
  • kompozycja gwarantująca oszczędność paliwa

genialna przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje znakomitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy dużych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
progresywne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z znacznymi prędkościami. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która mieści polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Zwiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.zalety perfekcyjna przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys w trakcie aktywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać adekwatny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z dużej prędkości.atuty Krótsza droga hamowania, nad wyraz przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony genialna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania oraz rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.