Dunlop SP Sport Maxx TT 205/55 R16 91 W promocja 2024

Cena425.1
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 205
Wysokość profilu 55
Średnica osadzenia R16
Indeks prędkości W
Indeks nośności 91
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 67 dB
Efektywność paliwowa C
Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

technika DuPont™ Kevlar® zagwarantuje wspaniałą dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®

  • genialne prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • wyśmienita przyczepność i sprawność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice

W oponie SP Sport Maxx TT wykorzystano technikę DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta niezwykle wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa staranność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology gwarantuje idealne czucie nawierzchni drogi.



rewelacyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT sprawia rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, choćby przy sporych szybkościach. Sztywne klocki barku zwiększają stabilność podczas zakręcania.



idealnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

nieszablonowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje bezkonkurencyjną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo zwiększa przyczepność, ulepszając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka odporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM różnorodnYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być szczególnie najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różne typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, dobrane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie; obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany umocnione włóknem Kevlarowym® zachowują adekwatną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując na skutek czego świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety idealna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, staranne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu