Parametry
Producent: | Michelin |
---|---|
Kategoria: | Opony letnie |
Szerokość przekroju | 225 |
Wysokość profilu | 75 |
Średnica osadzenia | R16 |
Indeks prędkości | R |
Indeks nośności | 118 |
Typ pojazdu | dostawczy |
Poziom emisji hałasu | 70 dB |
Efektywność paliwowa | C |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | B |
Mocne strony | niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa |
Opis
DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin AGILIS+- to letnia opona klasy premium przeznaczona do aut dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 2,8T.
Następca modelu Agillis pozwala zapewnić kierowcom maksymalne biezpieczeństwo w najbardziej wymagających warunkach. Lepsza przyczepność na mokrych nawierzchniach ( krótsza o 2m droga hamowania ).progresywna mieszanka gumyMieszanka gumowa użyta przy produkcji opony Michelin Agilis+ z dodatkiem krzemionki rozszerza pokaźnie bezpieczeństwo podróżowania poprzez znacznie udoskonaloną przyczepność i krótszą drogę hamowania.
Srawia to, iż prowadzenie auta jest pewne, zrównoważone i dużo bezpieczniejsze w porównaniu do pozostałych modeli opon.Niższe opory toczeniaInnowacyjna rzeźba i budowa bieźnika istotnie wpływa na zmniejszenie oporów toczenia, przynosząc kierowcy niemało korzyści, takich jak dużo przyjemniejsza i cichsza podróż.
Główną zaletą tej konstrukcji jest oszczędność do 150 litrów paliwa w kontraście do poprzedniej generacji modelu na dystansie 70 000 km ( testy oporów toczenia przeprowadzone poprzez TÜV SÜD w 2012 roku na oponach 195/65 R16C w pojeździe z silnikiem diesla ).Tarczki broniące prze otarciami.Model Michelin Agilis+ pozostał opracowany na mieszance gumowej użytkowanej do produkcji opon autobusowych.
gwarantuje to pokaźną i zauważalną udoskonalenie oporności na otarcia opony, którą zapewnia 8 tarcz ochronnych, gwarantując przy tym adekwatną ochromę boku w każdych warunkach wykorzystywania.Producent: MichelinMichelin obecny jest w Polsce od 1994 r., kiedy to w Warszawie pozostała założona pierwsza filia Grupy Michelin w Centralnej i Wschodniej Europie.
W grudniu 1995 roku Grupa Michelin, kupuje pakiet większościowy akcji olsztyńskiej fabryki, stając się partnerem strategicznym i inwestorem na wielką skalę. Fabryka zmienia oblicze: pojawiają się kolejne inwestycje, nowe maszyny i urządzenia, świeże technologie i produkty, obowiązuje pionierskie podejście do klienta i spraw jakości.
Rusza produkcja ciężarowych opon całostalowych (1996), a w 1998 roku następuje otwarcie Zakładu Form. W 2000 roku w Warszawie zostaje otwarte Centrum Szkoleniowe dla dilerów. W 2001 roku olsztyńska fabryka początkuje produkcję opon osobowych i ciężarowych pod marką Michelin.
W otwartej w roku 2004 hali kordów wytwarza się kord impregnowany, który znajduje wykorzystanie w technologii C3M - to już najwyższa półka! W styczniu 2005 roku fabryka w Olsztynie i Dyrekcja Handlowa Michelin Polska w Warszawie łączą się w jedną firmę: Michelin Polska S.A.
Powstają nowe inwestycje: Centrum Logistyczne, nowy Zakład Opon Osobowych i Dostawczych oraz Zakład Półfabrykatów....