Parametry
Producent: | Michelin |
---|---|
Kategoria: | Opony letnie |
Szerokość przekroju | 295 |
Wysokość profilu | 35 |
Średnica osadzenia | R21 |
Indeks prędkości | Y |
Indeks nośności | 103 |
Typ pojazdu | SUV |
Poziom emisji hałasu | 71 dB |
Efektywność paliwowa | C |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | A |
Mocne strony | dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa |
Opis
MICHELIN Latitude Sport 3, opona homologowana na najszczególniej prestiżowe modele SUV, skraca drogę hamowania o 2,7 m*...i wszystkie osiągi na wysokim poziomie dzięki MICHELIN Total Performance.
technika:- Rzeźba bieżnika
- Ciągłe centralne ŻEBRO bieżnika
- Dwuwarstwowy karkas **
- postępowa mieszanka gumy bieżnika
- Lamele o zmiennej szerokości
dane prawne:
* w porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Latitude Sport, wg badań TÜV SÜD z 2013 r. Na mokrej nawierzchni (rozmiaru 235/65 R 17). Większość rozmiarów opony MICHELIN Latitude Sport 3 posiada klasę A przyczepności na mokrej nawierzchni.
** Z wyjątkiem niektórych rozmiarów
Wytrzymuje o 7 miesięcy dłużej niż modele konkurencji (1)
sugerowana przez 94% kierowców
WKŁADKI STALOWE W ŚCIANACH BOCZNYCH
Specjalnie umieszczone stalowe wkładki upraszczają zapobieganie bocznym ugięciom, gwarantując idealną kontrolę prowadzenia i ulepszone parametry w trakcie pokonywania zakrętów.
ZOPTYMALIZOWANE WYPEŁNIENIE STYKOWE
Niski stosunek pustych przestrzeni do bieżnika zagwarantuje obszerniejszy styk gumy z nawierzchnią, umożliwiający maksymalizację osiągów.
momentalnie REAGUJĄCE BLIŹNIACZE ŻEBRA
Te faliste środkowe żebra rozszerzają stabilność i zapewniają błyskawiczną reakcję na układ kierowniczy podczas jazdy z dużą szybkością. Zewnętrzne ściany żeber są zaokrąglone, ograniczając nierównomierność zużycia bieżnika.
MONOBLOKOWY BARK BIEŻNIKA Z KANAŁAMI HYDROARC
wyjątkowo szerokie bloki barku bieżnika zapewniają ciągły kontakt gumy z nawierzchnią, umożliwiający uzyskane lepszej stabilności bocznej podczas pokonywania zakrętów z dużą prędkością. Unikatowo ukształtowane kanały HydroARC produktywnie odcinają przepływ wody, gwarantując nieprzeciętną przyczepność na mokrej nawierzchni.
technologia "ROWEK W ROWKU"
śladowe wycięcia w ścianach rowka ułatwiają wydajną dystrybucję obciążeń wynikających z naprężeń, minimalizującą nierównomierne zużycie.
Ważne instrukcje dotyczące konserwacji i używania:
Opona ADVAN Neova AD08 pozostała opracowana z wykorzystaniem mieszanki dla wysokich osiągów, która staje się w niskich temperaturach krucha i dlatego nie należy jej w pewnych warunkach używać. W celu utrzymania charakterystyk w aspekcie osiągów i zapobieżenia uszkodzeniom opon albo mienia bądź obrażeniom ciała, opony ADVAN Neova AD08 muszą być przechowywane bądź używane w temperaturach nie niższych -10°C (14°F).