Michelin Pilot Sport Cup 2 245/30 R20 90 Y promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 1 sklep z produktem Michelin Pilot Sport Cup 2 245/30 R20 90 Y oraz 4 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 1581.06 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-45%
Michelin Pilot Sport Cup 2 ( 245/30 ZR20 (90Y) XL Connect )
1581.06
Oponytanio.pl
Michelin Pilot Sport Cup 2 ( 245/30 ZR20 (90Y) XL AO )
1611.63
Oponytanio.pl
Michelin Pilot Sport Cup 2 ( 245/30 ZR20 (90Y) XL RO1 )
1763.87
Oponytanio.pl
Michelin Pilot Sport Cup 2 R ( 245/30 ZR20 (90Y) XL Connect )
2878.76
Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Michelin
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 245
Wysokość profilu 30
Średnica osadzenia R20
Indeks prędkości Y
Indeks nośności 90
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 71 dB
Efektywność paliwowa E
Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Mocne strony dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

technika Track Longevity 2.0®



  • Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku

  • Zewnętrzne barki usztywnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej odporności na ścieranie

  • Dla większej wytrzymałości i trwałości na torze





technika dwóch mieszanek Bi-Compound



  • Rozmieszczenie dwóch różnorodnych mieszanek na zewnętrznej i wewnętrznej stronie bieżnika

  • Strona zewnętrzna: elastomer z solidnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach

  • Strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer gwarantujący dokładne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy





Bieżnik głębszy od bieżników opon gamy Cup poprzednich generacji



  • Bieżnik głębszy o +20%(2)

  • Przyczepność na MOKREJ nawierzchni: Przesunięcie granicy aquaplaningu i większe bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni





informacje PRAWNE

(1) w kontraście do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych na torze Jerez w 2013 r. Na oponach w wymiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.

(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. Generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. Generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy szybkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.









Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia oczekiwania prawne dopuszczające ją do wykorzystywania na drogach publicznych.

Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem wykorzystywania na suchym torze. Podczas jazdy po mokrej nawierzchni toru albo drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy adekwatnie do panujących warunków dopasować fason jazdy poprzez zmniejszenie szybkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.



W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, bardzo zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.



Zalecenia przed jazdą na torze

o sprawdź stan opon, bardzo pod kątem zużycia i uszkodzeń

o Stopniowo rozgrzej opony do stosownej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością



Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę

• zawsze sprawdzaj stan opon,posiadać pewność, iż ich użytkowanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym

• Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon

• przypasuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu

• Upewnij się, że układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone



ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH



Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*

Zimne opony

• Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)

• Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi)



Gorące opony

• optymalne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)

• Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi)



używanie drogowe

• Należy przypasować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu



* Niniejsze informacje odnoszą się do większości samochodów typowo użytkowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ

w sytuacji innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o pokaźniejszej masie, albo w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl



UWAGA!

• Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą używane poprzez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania zniżyć wartość ciśnienia o połowę.

• Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) albo zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technicznej opon lub zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.

• Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).

• W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a części opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.

• Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami albo uszkodzeniami boków albo bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technicznym-handlowo Michelin.

• podczas intensywnej i długookresowej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.

• w sytuacji długotrwałego najeżdżania na krawędzie albo przełomy (lub wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu niezbędny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i w środku.

• Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.



źródło: https://www.michelin.pl