Dunlop SP Winter Sport 3D 195/50 R16 88 H promocja 2024

Cena706.0
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie Ucando.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 195
Wysokość profilu 50
Średnica osadzenia R16
Indeks nośności 88
Indeks prędkości H
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa F
Poziom emisji hałasu 67 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni E

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony:
  • wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni
  • idealna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • oporność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na zjawisko aquaplaningu

dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem zróżnicowanym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D perfekcyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.

wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D użyto technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

doskonała przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując rewelacyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

wytrzymałość na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, widocznie zwiększając oporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego nowoczesnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różnorodne warianty lameli używane w oponach Dunlop, dopasowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i postępowe reagowanie.zalety wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.