Dunlop SP Winter Sport 3D 225/60 R16 98 H promocja 2019

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 6 sklepów z produktem Dunlop SP Winter Sport 3D 225/60 R16 98 H oraz 6 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 434.69 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-5%
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 225/60 R16 98H AO )
434.69
opony-guru
-5%
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 225/60 R16 98H AO )
434.69
12opony.pl
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 225/60 R16 98H AO )
435.00
mobilemech.pl
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 225/60 R16 98H AO )
435.00
giga-opony
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 225/60 R16 98H AO )
435.00
opony-outlet.pl
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 225/60 R16 98H AO )
458.00
oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 225
Wysokość profilu 60
Średnica osadzenia R16
Indeks nośności 98
Indeks prędkości H
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa F
Poziom emisji hałasu 69 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni C

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony:
  • nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • odporność na zjawisko aquaplaningu

prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D doskonale radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.

rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

idealna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, zapewniając idealną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa również równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

odporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie rozszerzając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Różnorodne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do przeróżnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i progresywne reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.