Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R19 96 V promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 1 sklep z produktem Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R19 96 V oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 1040.98 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-49%
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 255/35 R19 96V XL, RO1 )
1040.98
Oponytanio.pl
Dunlop SP Winter Sport 3D ( 255/35 R19 96V XL, RO1 )
2046.44
Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 255
Wysokość profilu 35
Średnica osadzenia R19
Indeks nośności 96
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa E
Poziom emisji hałasu 70 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni C

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety:
  • świetne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • oporność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • idealne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • odporność na zjawisko aquaplaningu

prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D rewelacyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.

znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D buduje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

świetna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując nadzwyczajną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

odporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie zwiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.mocne strony znakomita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Najróżniejsze rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, dobrane do różnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.