Nankang snow sv-3 ( 295/35 r21 107v xl ) promocja 2025

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 1 sklep z produktem Nankang snow sv-3 ( 295/35 r21 107v xl ) oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 747.09 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-26%
Nankang Winter Activa SV-3 ( 295/35 R21 107V XL, SUV )
747.09
Oponytanio.pl
Nankang Winter Activa SV-3 ( 295/35 R21 107V XL )
1006.70
Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Nankang
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 295
Wysokość profilu 35
Średnica osadzenia R21
Indeks nośności 107
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy

Opis

Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, polepszają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Charakteryzuje się ona ponadto poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach, a także jego łatwiejszym usuwaniu.

Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zmniejsza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.

Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka powiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka poprawia odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.

Rowki w profilu piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, lecz także uzupełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony poprawiają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.

Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o znacznych rowkach, ponadto ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu, a także rozszerzają wydajność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.

technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i efektywność opon na zakrętach.