Nokian WR A4 215/45 R17 91 V promocja 2021

Cena320.99
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie WojnaOponPL

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 215
Wysokość profilu 45
Średnica osadzenia R17
Indeks nośności 91
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 72 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

szczególnie jednostajne i wyważone zachowanie przy pokaźnych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wyszukanym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i wyśmienite prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w zróżnicowanych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni efektywny przy różnorodnym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, genialna oporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje świetną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność podczas jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" gwarantuje odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest szczególnie oporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia świetną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Rewelacyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak wyjątkowo koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. produktywna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o zarysie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wspaniała oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem intensywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa solidność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, powiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.