Nokian WR A4 225/45 R17 94 H promocja 2021

Cena291.99
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie WojnaOponPL

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 225
Wysokość profilu 45
Średnica osadzenia R17
Indeks nośności 94
Indeks prędkości H
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 72 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

stanowczo stabilne i wyważone zachowanie przy pokaźnych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. udoskonalona przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w eleganckim wzorze bieżnika ma staranny zarys i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na rewelacyjną przyczepność i idealne prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej, a także dobranie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w rozmaitych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy zróżnicowanym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować pokaźniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, wyśmienita wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje rewelacyjną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność podczas jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje solidność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest bardzo niepodatna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje genialną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Perfekcyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak nad wyraz niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. sprawna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o zarysie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Genialna oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. obszerniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa odporność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.