Nokian WR A4 235/50 R18 101 V promocja 2021

Cena410.99
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie WojnaOponPL

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 235
Wysokość profilu 50
Średnica osadzenia R18
Indeks nośności 101
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 72 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

stanowczo jednostajne i wyważone zachowanie przy sporych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. udoskonalona przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w szykownym wzorze bieżnika ma precyzyjny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wyśmienitą przyczepność i wspaniałe prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i przypasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez konkretne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy rozmaitym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować obszerniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, świetna niepodatność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która posiada kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia wyśmienitą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest istotnie oporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Rewelacyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak wyjątkowo potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. wydajna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o zarysie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wspaniała oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. obszerniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają eliminowanie śniegu i błota pośniegowego.