Nokian WR A4 245/35 R21 96 W promocja 2021

Cena958.99
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie WojnaOponPL

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 245
Wysokość profilu 35
Średnica osadzenia R21
Indeks nośności 96
Indeks prędkości W
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 69 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

stanowczo jednostajne i wyważone zachowanie przy sporych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma precyzyjny zarys i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i świetne prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w najróżniejszych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez konkretne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy rozmaitym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, wspaniała wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest nad wyraz odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia świetną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Arcytrudnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Rewelacyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i udoskonalają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak wyjątkowo koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one zawsze prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Znakomita wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. większy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając solidność okolic stopki. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.