Nokian WR A4 275/40 R19 105 V promocja 2021

Cena565.98
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie WojnaOponPL

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 275
Wysokość profilu 40
Średnica osadzenia R19
Indeks nośności 105
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 70 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

szczególnie stabilne i wyważone zachowanie przy dużych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wysmakowanym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i dokładnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i znakomite prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i przypasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w zróżnicowanych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni produktywny przy różnym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować pokaźniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, nieprzeciętna oporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która posiada kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia genialną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność w trakcie jazdy i solidność opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia solidność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest wyjątkowo niepodatna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje genialną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Doskonałe prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak nad wyraz koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wspaniała odporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. obszerniejszy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem intensywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa odporność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają eliminowanie śniegu i błota pośniegowego.