Parametry
Producent: | Mentor |
---|---|
Kategoria: | Pozostałe zabawki edukacyjne |
Opis
Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
- dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
- uniwersalna pomoc dydaktyczna
- pokaźne użycie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
- pozioma i pionowa oś symetrii
- osie na macie oznaczone są przy pomocy cyfr i liter
- służy do wprowadzania części programowania do zajęć dydaktycznych
- pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
Mata Kratka Zielona:
Jeszcze więcej powierzchni do zabawy i nauki! Mata podzielona została na 2 obszary o najróżniejszym stopniu nowoczesnia - połowa przeznaczona jest dla łatwiejszych gier, natomiast druga część zezwala na rozwiązywania trudniejszych zadań. Format 15 x15 zezwala na układania bardziej niełatwych dyktand obrazkowych. Większy rozmiar maty to obszerniejsze pola, które z powodzeniem mogą służyć do układania kart obrazkowych (flashcards). Mata w dodatku uzupełniające pola, zawierające gamę solmizacyjną, która może być wykorzystana w edukacji muzycznej, a także oś X i Y czyli układ kartezjański - przydatny podczas ćwiczeń matematycznych. Parametry osi X i Y są zgodne z układem sceny w Scratch, co pozwala na podawanie współrzędnych położenia "duszka" w Scratchu.
Mata Miasto:
Mata asygnowana jest do nauki programowania z wykorzystaniem robota Codey Rocky albo innego robota mającego umiejętność podążania po linii.
Mapa zaprojektowana została, by odwzorować miasto. Ulice umożliwiają zabawę robotem bez konieczności programowania. Sterując tabletem, najmłodszy użytkownik robota może się bawić, przemieszczając Codey Rocky narysowanymi uliczkami.
Uczniowie mogą wykonywać zadania polegające na zaprogramowaniu drogi robota (bloki ruchu), żeby docierał do oznaczonych miejsc parkingowych. Mogą tez wykorzystać czujka Codey Rocky i zaprogramować tryb śledzenia linii, aby robot poruszał się samoczynnie po narysowanych czarnych liniach. Programowanie można powiększyć przez oznaczenie kolorami skrzyżowań i programowanie reakcji na dany odcień np. "Kiedy zobaczę czerwony, skręć w lewo".
Mapa zaprojektowana została, by odwzorować miasto. Ulice umożliwiają zabawę robotem bez konieczności programowania. Sterując tabletem, najmłodszy użytkownik robota może się bawić, przemieszczając Codey Rocky narysowanymi uliczkami.
Uczniowie mogą wykonywać zadania polegające na zaprogramowaniu drogi robota (bloki ruchu), żeby docierał do oznaczonych miejsc parkingowych. Mogą tez wykorzystać czujka Codey Rocky i zaprogramować tryb śledzenia linii, aby robot poruszał się samoczynnie po narysowanych czarnych liniach. Programowanie można powiększyć przez oznaczenie kolorami skrzyżowań i programowanie reakcji na dany odcień np. "Kiedy zobaczę czerwony, skręć w lewo".