Rme fireface 802 interfejs audio usb / firewire (4260123363055) promocja 2020

Cena7234.0
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie MegaScena.pl

Parametry

Producent:RME
Kategoria:Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny

Opis

kup Fireface 802, a otrzymasz GRATIS słuchawki Sony MDR-7506 o wartości 599 zł Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800.

przystępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze większej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy przez USB albo FireWire i legendarne, nad wyraz jednostajne sterowniki RME.

Aktywna redukcja jittera, jednostkowa zmiana poziomów referencyjnych dla wszystkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, niepowtarzalny pakiet wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.

TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma mocnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny komplet funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad'a, czyli aplikacji RME zezwalającą w pełni sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności podłączania komputera.

W tej, nietrudnej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki poziomów wszystkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki najróżniejszych ustawień oraz pełna obsługa wszystkich funkcji. Fireface 802 to kompleksowe i mistrzowskie urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19".

Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji i zestawu jedynych w swoim rodzaju, mistrzowskich funkcji.

To kolejny, rewolucyjny interfejs od RME, oferujący wszystko, co najlepsze a choćby jeszcze więcej. Wejścia i WyjściaFireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. Wszystkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie.

Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych. Analogowe wejścia i wyjścia. W Fireface 802 dostępnych jest 12 wejść i 12 wyjść analogowych.

12 Wejść. Z tyłu: 8 symetrycznych wejść na złączach TRS na tylnym panelu, z przodu: 4 wejścia XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/instrumentalnymi.12 Wyjść. Na panelu tylnym: 8 symetrycznych wyjść na złączach TRS.

Na panelu przednim: Dwa wyjścia słuchawkowe TRS stereo zapewniające głośny sygnał choćby w słuchawkach o wysokiej impedancji [tory 9/10 i 11/12]. Jakość dźwięku. Tak samo jak inne urządzenia RME, Fireface 802 oparto na nadzwyczajnym układzie analogowym połączonym z najnowszą technologią w dziedzinie przetwarzania cyfrowego.

Cechą wszelkich symetrycznych wejść/wyjść TRS i XLR i obu wyjść słuchawkowych jest wybitnie niski poziom szumów i zniekształceń. Zgodnie z najkorzystniejszą tradycją i filozofią produktów RME przetworniki i przedwzmacniacze nie posiadają „swego brzmienia", nie dodają ani nie usuwają nic z sygnału źródłowego przenosząc go w postaci pierwotnej.

zaopatrzone w najnowsze, nisko-latencyjne konwertery A/C i C/A wszystkie wejścia i wyjścia przetwarzają sygnał z częstotliwością próbkowania do 192 kHz, proponując przy odtwarzaniu dynamikę na poziomie 118 dBA – nawet dla dwóch wyjść słuchawkowych.

Dzięki specjalnej technice wyjścia słuchawkowe dostarczają sygnał o wysokim poziomie, nieważne czy korzystamy ze słuchawek o wysokiej czy niskiej impedancji. Oprócz efektywnej redukcji jittera najnowsza technika RME SteadyClock zapewnia najwyższej jakości konwersję sygnałów AC/CA, choćby przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić jeden z następujących stopni stosowanych w profesjonalnych studiach: -10 dBV, +4 dBu, HiGain [odpowiadają +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu na pełnej skali cyfrowej].

Wszystkie wyjścia można użyć do bezpośredniego monitoringu ASIO [ASIO Direct Monitoring]. Przedwzmacniacze mikrofonowo–instrumentalne. Interfejs 802 wyposażono w cztery klarowne brzmieniowo przedwzmacniacze z przetwornikami gwarantującymi niską latencję.W roli przedwzmacniaczy mikrofonowych i instrumentalnych w 802 zastosowano tradycyjny, hi-endowy preamp OctaMic II, który spełnia najwyższe oczekiwania dźwiękowe i jest został zaprojektowany z myślą o mistrzowskich zastosowaniach, takich jak nagrania koncertów muzyki tradycyjnej.

Symetryczny układ przedwzmacniacza imponuje skrajnie niskim poziomem zniekształceń, rewelacyjnym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i znakomicie płaską charakterystyką przetwarzania. Takie rozwiązanie daje gwarancję wiernego przekazu i wzmocnienia wszystkiego typu dźwięków, czy chodzi o sygnał ze sceny o wysokim natężeniu, czy standardowe sygnały studyjne na niższym poziomie, z instrumentów o wysokiej impedancji bądź z mikrofonów dynamicznych, pojemnościowych i wstęgowych.

Poziom wzmocnienia dostosowywany przy pomocy potencjometrów na przednim panelu można ustawić indywidualnie dla każdego z przedwzmacniaczy do wartości 60 dB i w zakresie 54 dB.Z przodu interfejsu znajdują się cztery wejścia na symetrycznych złączach combo XLR/TS, działające również jako wejścia Hi-Z.

Bezpośrednio można podłączyć do nich cztery gitary albo inne instrumenty - nie potrzeba do tego dopełniającego sprzętu. Dla każdego kanału przystępne jest zasilanie fantomowe 48 V, można także przełączyć wejście do trybu instrumentalnego.

Kontrolę aktualnych ustawień interfejsu ułatwiają diody LED powiadamiające aktywność sygnału, poziom szczytowy [clip], włączone zasilanie fantomowe i aktywne wejście TS.Fireface 802 to wszechstronne urządzenie, którego funkcje zgodnie z tradycją RME można poszerzyć o dopełniające elementy systemu dźwiękowego.

Do podłączenia dodatkowych przedwzmacniaczy albo pokaźniejszej ilości wejść analogowych służą podwójne wejścia/wyjścia optyczne ADAT umieszczone z tyłu interfejsu. Cyfrowe wejścia i wyjścia AES/EBU: Fireface 802 wyposażono w jedno profesjonalne wejście/wyjście AES/EBU obsługujące sygnał do 192 kHz.

ADAT: Dwa 8-kanałowe wejścia/wyjścia ADAT zezwalają na podłączenie dwóch dodatkowych konwerterów AC/CA lub sprzętów efektowych i konsolet mikserskich. Oba wejścia/wyjścia ADAT obsługują sygnały o rozdzielczości próbkowania do 192 kHz [S/MUX4].

Jak w przypadku AES/EBU, 16 kanałów ADAT dostępnych jest razem z torami analogowymi. Przy zastosowaniu zewnętrznych konwerterów w rodzaju ADI-8 QS, w Fireface 802 można uzyskać 28 analogowych wejść i wyjść, 20 przy próbkowaniu 96 kHz i 16 dla 192 kHz.

SPDIF: Drugie wejście/wyjście ADAT działa także jako optyczne wejście/wyjście SPDIF, co zwiększa wszechstronność interfejsu. Word Clock i MIDI: Wejście i wyjście word clock [złącze BNC] z przełączaną charakterystyką i wejście/wyjście MIDI dodatkowe listę skonsoliduje, czynią z Fireface 802 profesjonalny system audio o wszechstronnych możliwościach wykorzystania.

Odsłuch pod kontroląFireface 802 to nie tylko idealny, biurkowy kontroler poziomów odsłuchu - urządzenie rewelacyjnie sprawdza się także jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków.

Ponieważ 802 działa jako, najczęściej wykorzystywany ponadto, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.Monitoring sygnału.

Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego albo słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.ARC - innowacyjna kontrola zdalna.

802 ma złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control], którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich jednostkowe komendy.

Więcej funkcjiSteadyClock. Unikalna technologia redukcji jittera gwarantuje niezmiennie wyśmienitą jakość dźwięku, dzięki temu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara.

Z racji efektywnej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia bezbłędnej jakości!

SteadyClock pozwala na niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania przez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru z zasady stosowanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.

ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko demonstruje wszystkie wartości zegara, lecz także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego.

Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck zezwalają na prędkie wykrycie problemów z zegarem. DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik dostaje unikalny komplet narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio.

DIGICheck ma wielośladowy rejestrator, oblicza stopnie szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na niemało sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Zasilacz: Dzięki specjalnemu, produktywnemu układowi zasilania 802 działa w zakresie napięć od 100V do 240V AC, więc można go używać na całym świecie. W układzie zasilania znajduje się filtr liniowy, którego zadaniem jest całkowite zabezpieczenie przed wahaniem napięć i likwidacja zakłóceń z układu zasilania.Praca w trybie samodzielnym.

Parametrami Fireface 802 można sterować bezpośrednio z poziomu iPada, przez MIDI i korzystając z ARC. Ponadto, do dyspozycji jest 6 komórek pamięci, w których na stałe można zapisać aktualne ustawienia urządzenia.

Tym sposobem Fireface 802 działa niezależnie od komputera. W trybie samodzielnym interfejs może pełnić rozmaite role, wystarczy wcisnąć jeden przycisk. Obsługiwane sterowniki• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],• Apple Mac OS X 10.6 lub wyższy [Core Audio].

Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile umożliwiają to możliwości danej platformy. Informacje technologicznE AC - konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny Rozdzielczość: 24 bity, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 113 dB RMS nieważone, 116 dBA, Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz - 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 92 kHz, Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: < -104 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wejścia: 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane, Czułość wejściowa: 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie, Czułość wejściowa przełączana do ust.

Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu. Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni Jak AC, oprócz: Wejścia: XLR, symetryzowane elektronicznie, Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 116 dBA, Zakres wzmocnienia: 54 dB, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +10 dBu.

Wejścia instrumentalne 9-12, umieszczone z przodu Jak AC, oprócz: Wejścia: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, Impedancja wejściowa: 800 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 115 dBA, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +21 dBu.

CA - konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny Dynamika: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz, Zniekształcenia THD: -104 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: -100 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wyjście: 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane, Impedancja wyjściowa: 75 Ω, Poziom wyjściowy z ust.

Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu: +2 dBV. CA – wyjścia słuchawkowe stereo [9-12] Jak CA, oprócz: wariant wejść: 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +16.8 dBu, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV, Impedancja wyjściowa: 30 Ω.

AES/EBU 2 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992. ADAT Optyczne 2 x TOSLINK I/O, format zgodny ze specyfikacją marki Alesis, kanon: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, Podwójna prędkość [S/MUX]: 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, Poczwórna prędkość [S/MUX4]: 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz, Poczwórnej szybkości Windows USB: 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.

SPDIF optyczne [poprzez ADAT2] 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958. Word Clock BNC, zmienne ustawienie.