Gestor nexo PRO (3 stanowiska), 406 promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 1 sklep z produktem Gestor nexo PRO (3 stanowiska), 406 oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 615.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-38%
Gestor nexo PRO (1 stanowisko)
615.00
Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu
Gestor nexo PRO (3 stanowiska)
990.00
Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu

Parametry

Producent:InsERT
Kategoria:Programy handlowo-księgowe

Opis

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami i zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji przeróżnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, gwarantując większą skuteczność i sprawność.
Gestor nexo PRO pozwala na m.in: ewidencjonowanie detalowych danych konsumentów wraz z historią kontaktów, ukazujenie i negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy zastosowanego klienta pocztowego. Działa dodatkowo w obszarze w środkufirmowym, organizując i ułatwiając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest powiększoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu gromadzi dużo dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dobranie programu do oryginalnych potrzeb marki (tworzenie powiększeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexoPRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek kupujących i asortymentu, cenników i promocji nietrudne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
- przechowywanie i proste wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem informacji istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, stworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i używanie zbiorów konsumentów (kompletów kupujących);
- wszechstronna obsługa ofert dla , a także wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i użytkowanie promocji;
- planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących kupujących, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i realizowanie akcji samoczynnych w działaniach;
- możliwość podmiany danych między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, a także procesach ofertowych;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- przystępne zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf);
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia informacji z Gestora GT.

uzupełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:
- Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
- oferty wielowariantowe;
- tzw. Punkty powiększania – możliwość zwiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje kompletów aktywnych kupujących, własne akcje automatyczne);
- nowoczesne pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
- wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi własne definiowane dla mocnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży);
- dedykowane widoki w modułach;
- definiowanie własnych ról użytkowników;
- definiowanie oddziałów;
- definiowanie wielu dostawców w informacji asortymentu;
- obsługa zamienników asortymentu;
- biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

kryteria systemowe
komputer z procesorem Core2Duo;
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy);
system obsługi baz informacji Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (albo wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.