BaByliss ST389E promocja 2019

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem BaByliss ST389E oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 145.05 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-3%
Babyliss i-Pro 235 ionic XL Diamond Ceramic ST389E
145.05
OleOle!
Babyliss i-Pro 235 ionic XL Diamond Ceramic ST389E
149.99
RTV EURO AGD

Parametry

Producent:BaByliss
Kategoria:Prostownice i karbownice
Kolor szary
Rodzaj prostownica
Jonizacja tak

Opis

PROSTOWNICE DIAMOND - tylko JEDNO POCIĄGNIĘCIE DZIELI CIĘ OD PROSTYCH WŁOSÓW lśnienie i moc diamentu dla wyjątkowo gładkich włosów Dla kobiet, które pragną gładkich, lśniących i zdrowych włosów, BaByliss wychodzi z propozycją linii prostownic, które akcentuje innowacyjna technologia Diamond Ceramic. Gładka ceramiczna powłoka szlifowana diamentem, której płytki doskonale przewodzą ciepło – umożliwia skrupulatne prostowanie włosów. Płytki nagrzewają się do 235 stopni i sprawiają, iż już po pierwszym pociągnięciu włosy stają się gładkie i miękkie. To znakomite rozwiązanie dla posiadaczek włosów po koloryzacji i kobiet, które używają artykułów do kreacji. Nowa linia prostownic to kolejny dowód na wieloletnie i całkowite zaangażowanie firmy BaByliss w szukanie rozwiązań wspaniałych dla prostej i produktywnej kreacji włosów. Dlaczego prostownice Diamond Ceramic powodują, iż włosy są gładkie i lśniące? technologia Diamond Ceramic warstwa płytek Diamond Ceramic to warstwa szlifowana diamentem, która cechuje się wysoką zawartością ceramiki: 60%, czyli trzykrotnie więcej konwencjonalne powłoki ceramiczne. Warstwa płytki jest o 22% gładsza i wydajniejszą ochronę włosów, jest także o 37% bardziej niepodatna i przystosowana do długotrwałego wykorzystywania. Wyśmienicie nadaje się do włosów po koloryzacji i po użyciu artykułów do stylizacji. Taka budowa płytek powoduje, że prostownice z serii Diamond nadają się także do mistrzowskiego użytku. Płytki są nadzwyczajnie gładkie i zapewniają równomierne przewodzenia ciepła.. Trafna sprawność wykorzystana w prostownicach technika i-Temperature bezzwłoczne nagrzewanie się płytek, a także utrzymanie stałej temperatury na całej powierzchni płytki. Na skutek czego można uzyskać perfekcyjnie wyprostowane włosy już po pierwszym przeciągnięciu. Zaokrąglony zarys Zaokrąglony zarys prostownic sprawia, że oprócz prostowania, w razie zapotrzebowania można nadawać włosom kształt naturalnych i miękkich loków, podkręcać końcówki do środka albo na zewnątrz czy wytwarzać objętość u nasad. Wysoka produktywność Płytki nagrzewają się nawet do 235°C. Temperaturę można regulować i przypasowywać ją do kondycji włosów. Technologia i-Temperature zagwarantuje nagrzanie się prostownicy w niedługim czasie oraz utrzymywanie stałej temperatury na całej powierzchni płytek podczas całej kreacji włosów. Do włosów suchych i wilgotnych Prostownice z serii Diamond można używać na suchych albo wilgotnych włosach. Powoduje to, iż stylizację można rozpocząć w dowolnym momencie – bez konieczności skrupulatnego wysuszenia włosów. Automatyczne wyłączanie PROSTOWNICA BABYLISS ST389E Dzięki płytkom w wymiarze XL (35 x 120 mm) idealnie pasuje do stylizacji włosów długich i półdługich,ponadto niedługich. Chowany grzebień sprawia, iż prostownica nie tylko prostuje,również rozczesuje włosy i prowadzi kosmyk między płytkami podczas kreacji. Wykorzystana w prostownicy funkcja jonizacji sprawia, iż włosy są znakomicie wystylizowane i nie elektryzują się. HISTORIA firmy BABYLISS „Nie ma chyba pokaźniejszego wysiłku aniżeli usiłować spektakularnie wyglądać od ósmej rano do północy” powiedziała kiedyś Brigitte Bardot. To właśnie ona, nazywana w latach 60-tych „Baby”, stała się inspiracją do stworzenia marki Babyliss. Końcówka „Liss” pochodzi od francuskiego przymiotnika „lisse” oznaczającego gładkość i prostotę. Wszystko zaczęło się w Paryżu w dzielnicy Montmartre, w której M. Lelièvre w swym autorskim salonie stworzył pierwszą elektryczną lokówkę na punkcie której oszalał cały Paryż. Później wszystko potoczyło się bardzo szybko. Jego wspólnik i przyjaciel, N. Feldblum, postanowił wprowadzić ten bezprecedensowy artykuł na wszystkie paryskie pokazy mody – Chanel, Givenchy czy Diora - a później do regularnej sprzedaży. Wystarczyło kilka lat, aby Babyliss stał się synonimem ładnych zdrowych włosów, które można stylizować w fantazyjny sposób nie tylko z pomocą profesjonalistów. Cudowne bestsellery Wszystko zaczęło się od lokówki. Dziś producent mieszcząca się nadal pod Paryżem i niedawno świętująca swoje 50 urodziny, bezustannie wprowadza udoskonalenia i innowacje technologiczne, dzięki którym nasze włosy stają się jeszcze spektakularniejsze. Obecnie największym bestsellerem jest lokówka automatyczna – istotnie prosta i instynktowna w obsłudze. Oprócz tego w ofercie odnajdziemy produkty do manicure, masażery, a choćby lustereczka, które zawsze mówią że to Ty jesteś najbłyskotliwiejsza na świecie. Jak paryski dandys marka w latach 90. Stała się w dodatku jedną z pierwszych, które postanowiły zająć się jeszcze ładnem mężczyzn. To dla nich wymyślono przecież trymery czy strzyżarki.