Platora Basic-D (6920340401258) promocja 2024

Cena260.0
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Empik

Parametry

Producent:Platora
Kategoria:Słuchawki
Typ na głowę

Opis

PLATORA Basic-D słuchawka nagłowna z mikrofonem na dwoje uszu wspaniałe dla: pracowników biur obsługi klienta albo pracy przy telefonie w warunkach NISKIEGO natężenia hałasu wdrażania znacznych projektów z branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu genialnego stosunku jakości do ceny cechy artykułu Zakończenie: szybkozłączka (kanon Jabra QD – Quick Disconnect) Podłączenie: komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet - za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno) konstrukcja na jedno ucho - może być noszona po dowolnej stronie głowy.

Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia - wycina niechciane dźwięki rozmów w tle. Giętki wysięgnik mikrofonu - ułatwia dokładne ustawienie mikrofonu względem ust. Ergonomiczna, lekka budowa - zagwarantuje genialną równowagę, dobranie i komfort.

Wymienne skóropodobne poduszki + osłona na mikrofon. Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne. Przejrzyj artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia sprawdź artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: cechy słuchawek call center Specyfikacja: Czułość mikrofonu: -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Dynamika mikrofonu (głośność): b/d Pasmo dźwięku: 300 - 3400 Hz Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB Więcej danych i prezentacja na stronie artykułu platora.eu Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne) Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek: Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać lub szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu - dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.

sprawdź także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center. Specjalizujemy się w zamówieniach dla instytucji rządowych i publicznych i zamówieniach ze środków UE. Zakończenie: szybkozłączka (standard Jabra QD – Quick Disconnect) Podłączenie: komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet - za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno) budowa na dwoje uszu - taka budowa pozwala lepiej skoncentrować się na rozmowie w przypadku obszerniejszego hałasu w pomieszczeniu.

Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia - wycina niechciane dźwięki rozmów w tle. Giętki wysięgnik mikrofonu - upraszcza skrupulatne ustawienie mikrofonu względem ust. Użyteczna, lekka budowa - zapewnia wspaniałą równowagę, dostosowanie i komfort.

Wymienne skóropodobne poduszki + osłona na mikrofon. Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne. Zobacz artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia sprawdź artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: atrybuty słuchawek call center Specyfikacja: Czułość mikrofonu: -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Dynamika mikrofonu (głośność): b/d Pasmo dźwięku: 300 - 3400 Hz Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB Więcej informacji i prezentacja na stronie produktu platora.eu Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne) Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek: Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać lub szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu - dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.

sprawdź także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center.