Parametry
Producent: | Rimmel |
---|---|
Kategoria: | Tusze do rzęs |
Pojemność | 8 ml |
Opis
Rimmel jest brytyjskim przedsiębiorstwem o długiej tradycji wyspecjalizowanym w kosmetykach założonym w Londynie w 1820 roku przez Francuza Gerarda Rimmela perfumiarza z zawodu. Dzięki jego nowatorskim - niekonwencjonalnym jak na owe czasy marketingowym sposobom udało mu się rozbudować firmę.
Międzynarodowy rozgłos producent zdobyła po kierunkiem jego synów pod koniec XIX wieku, m.in. Dzięki rozbudowaniu asortymentu o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a w tym makijażu wraz z maskarą na czele. Takie produkty początkowo znajdujące najczęściej popyt w branży filmowej przyniosły firmie Rimmel London stale rosnącą popularność.
Od momentu wykupienia producenta przez Koncern Coty w 1996 roku oblicze i asortyment marki nieco się zmieniły, pojawiły się za to akcenty promujące brytyjskość, a w szczególności londyński styl. Do sukcesu przyczynił się z pewnością fakt, że twarzą firmy stała się urzekająca i jeszcze bardziej znana supermodelka Kate Moss.
aktualnie serca wielu potencjalnych kupujących w imieniu Rimmel London zdobywa dość niekonwencjonalna Rita Ora, brytyjska piosenkarka, modelka i aktorka w jednym. W asortymencie producenta znajduje się obecnie pełna paleta kosmetyków należących do szpalt: makijaż, pielęgnacja i włosy, które są na ogół adresowane do młodego pokolenia kobiecej płci.
Jednym z ostatnich produktów z sukcesem wylansowanych poprzez Rimmel London jest wyjątkowo trwała pomadka „Provocalips", która według reklamującej ją obietnicy uwydatnia się opornością na pocałunki w okresie 16 godzin i w dodatku nie brudzi!
Takie parametry ma ona zawdzięczać specjalnej formule dwóch warstw: po naniesieniu specjalnym aplikatorem właściwej barwiącej pomadki i odczekaniu 60 sekund pomadkę należy utrwalić specjalnym bezbarwnym błyszczykiem.
Swą całkowitą niekoniecznie konwencjonalnego uroku twarz reklamie pomadki użyczyła Georgia May Jagger. Specyficzna twarz Jagger skutecznie zwracała uwagę na produkty Rimmel London w dodatku w innych kampaniach reklamujących m.in.
matujące podkłady i popularną maskarę.