One Fitness Z5213 promocja 2019

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 6 sklepów z produktem One Fitness Z5213 oraz 6 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 399.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
Wioślarz mechaniczny ONE FITNESS Z5213
399.00
Media Expert
Wioślarz mechaniczny One Fitness Z5213
399.00
SportowyRaj.pl
Z5213 WIOŚLARZ ONE FITNESS
399.00
SklepSportowy.pl
Wioślarz mechaniczny ONE FITNESS Z5213
399.00
ELECTRO.pl
Wioślarz hydrauliczny Z5213 One Fitness
399.00
TopSlim
Z5213 WIOŚLARZ ONE FITNESS
399.00
CGROT.pl

Parametry

Producent:One Fitness
Kategoria:Wioślarze
Maksymalna waga ćwiczącego 100 kg

Opis

Wioślarz Mechaniczny Hydrauliczny One Fitness do 100 kg. Wioślarz mechaniczny HMS, Z5213 to specjalistyczne urządzenie, na którym wykonujemy ćwiczenia podobne do konwencjonalnego wiosłowania. Dzięki niemu możemy przeprowadzić w domu aktywny trening cardio.

Naturalny ruch wioślarski pozwala harmonijnie kształtować mięśnie:górnej części nóg- czworogłowy uda, dwugłowy uda,dolnej części nóg- łydki,pośladków,pleców,barków,ramion,brzucha. Dzięki drobnej wadze sam sprzęt jest lekki i może być bezproblemowo użytkowany w każdych warunkach, choćby w niewielkich mieszkaniach w blokach.

Koło to odpowiada za cichą i płynną pracę wioślarza. Dostosowywane obciążenie pozwala na szybkie dostosowanie do jednostkowych pragnień i predyspozycji. Czytelny ekran usprawnia monitoring treningu. Atuty posiadania urządzenia HMS, Z5213:możesz ćwiczyć w domu o dowolnej porze;wykonasz wszechstronny trening klatki piersiowej;wytrenujesz mięśnie ramion (bicepsy, tricepsy, barki);wzmocnisz mięśnie grzbietu i pleców;skuteczniej spalasz kalorie;poprawisz krążenie;rozszerzasz wydolność organizmu;zniżasz tkankę tłuszczową;polepszasz samopoczucie; dane techniczne:produkt wysokiej jakości,bezpieczny,łatwy w konstrukcji i demontażu,opór: mechaniczny/ręczny,ręcznie dostosowywane obciążenie,koło zamachowe: 6 kg,wyświetlacz: pomiar czasu, odległość, zużycie energii, scan,możliwość składania,komfortowe siedzisko poruszające się płynnie po płozie,system hamowania: hydrauliczne;siodełko: miękkie;oparcie stóp: podpórki,maksymalne obciążenie do 100 kg,waga artykułu: 14 kg.

wymiary po rozłożeniu:długość: 120 cm,szerokość: 75 cm,wysokość: 21 cm. Ćwiczenia na wioślarzu mechanicznym HMS, Z5213 angażują do pracy aż 95% mięśni, co powoduje, że urządzenie to doskonale pasuje dla osób początkujących, które chcą poprawić ogólną efektywność ciała.w trakcie ćwiczeń na wioślarzu pracuje aż kilkanaście grup mięśniowych, między innymi: mięśnie brzucha, grzbietu, ramion, nóg, pośladków i klatki piersiowej.

Ruch wiosłowania na urządzeniu HMS, Z5213 składa się z czterech faz:chwytu,przyciągania,odchylenia,powrotu. Tylko dobre wykonanie ruchu we wszystkich fazach może przynieść spodziewane efekty. Faza 1: chwytJest to faza statyczna i polega na przyjęciu właściwej pozycji początkowej.

Usiądź na siodełku z ugiętymi nogami – tak, żeby znajdować się jak najbliżej koła zamachowego. Piszczele powinny być prostopadłe do ziemi, ramiona całkiem wyprostowane, a nadgarstki w jednej linii z przedramionami.

Pochyl tułów lekko do przodu, lecz nie za konkretnie,w trakcie przyciągania nie obciążyć kręgosłupa. Faza 2: przyciąganieZacznij prostować obie nogi – wówczas siodełko zacznie odjeżdżać w tył. Pamiętaj: praca nóg jest najważniejsza w całym ćwiczeniu!

W czasie odpychania nogami ramiona pozostają wyprostowane i swobodne. Dopiero gdy uchwyt wyszuka się nad kolanami, włącz ręce do ruchu. Faza 3: odchylenieGdy nogi będą zupełnie wyprostowane, przyciągnij rękami uchwyt do brzucha lekko się przy tym odchylając.

Przedramiona powinny znajdować się równolegle do podłoża. Faza 4: powrótWróć do pozycji wyjściowej wykonując cały ruch odwrotnie, tzn. Lekko się pochyl, pozwól rękom oddalić się, a gdy uchwyt odszuka się nad kolanami, zacznij uginać nogi zbliżając się do koła zamachowego.

Ważne, żeby każda faza następowała po sobie płynnie, tj. Stanowiła jeden, płynny ruch przyciągania i powrotu, bez zatrzymań. Trening na wioślarzu HMS, Z5213 dla początkujących - ile trenować? Początkujący powinni zacząć od 2-3 treningów tygodniowo.

Wraz ze wzrostem formy, można rozszerzyć ich liczbę choćby do 5.Przy trzech treningach w tygodniu warto wykorzystać poniższy plan, który pomoże w stopniowym zwiększaniu siły mięśni i wydolności organizmu.

1 dzień: 15-20 minut ćwiczeń w tempie 20-22 podciągnięć na minutę. Opór: 5-6;2 dzień: przerwa;3 dzień: 20 minut treningu z jedną kilkuminutową przerwą we wnętrzu (2 x 10 min). Tempo: 20-22 podciągnięć. Opór: 6-7;4 dzień: przerwa;5 dzień: 10 minut treningu z przerwą w środku (2 x 5 min).

Tempo: 24-28 podciągnięć. Opór: 8-9;6 i 7 dzień: przerwa....