Kenzo flower by kenzo woda perfumowana dla kobiet 100 ml + do każdego zamówienia upominek. promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem Kenzo flower by kenzo woda perfumowana dla kobiet 100 ml + do każdego zamówienia upominek. oraz 4 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 171.99 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-45%
Kenzo, Flower by Kenzo, Eau de Vie, woda perfumowana, 50 ml
171.99
Empik
Kenzo Flower by Kenzo Poppy Bouquet Florale Women Eau de Parfum 100 ml
201.60
www.noblas.pl
Kenzo, Flower By Poppy Bouquet, woda perfumowana, 100 ml
289.99
Empik
Kenzo, Flower by Kenzo, woda perfumowana, 100 ml
310.99
Empik

Parametry

Producent:Kenzo
Kategoria:Wody perfumowane dla kobiet
Pojemność 100 ml

Opis

Początki firmy Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami kobiecymi swej marki, a trzy lata później w dodatku perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i nieodgadnione nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane poprzez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, zwykle nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kombinacją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, lecz nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie w dodatku kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i jednakowo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w jednakowo nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny , a także ozdobny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei charakterystyczne dla producenta Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest typ wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To błyskotliwy sen i przesłanie w jednym...