Kenzo jeu d'amour woda perfumowana 30ml + próbka perfum gratis! (3274872270879) promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 3 sklepy z produktem Kenzo jeu d'amour woda perfumowana 30ml + próbka perfum gratis! (3274872270879) oraz 3 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 156.7 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-40%
Kenzo Jeu D'Amour Women Eau de Parfum 30 ml
156.70
www.noblas.pl
Kenzo, Jeu d'Amour, woda perfumowana, 30 ml
166.31
Empik
KENZO Kenzo Jeu d’Amour KENZO JEU D'AMOUR Eau de Parfum Spray eau_de_parfum 30.0 ml
260.99
Douglas

Parametry

Producent:Kenzo
Kategoria:Wody perfumowane dla kobiet
Pojemność 30 ml

Opis

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, żeby zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami kobiecymi swej firmy, a trzy lata później też perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i nieodgadnione nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszelkich innych do tej pory znanych registrów.

Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę ascetyczną, będącą dalekim echem konturu ciała żeńskiego.

Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompilacją wszelkich aromatów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie też kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.

Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompilacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii.

Na tym jednak nie koniec: maliny i jednakowo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w tak samo nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny , a także dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei charakterystyczne dla producenta Kenzo.

Elementem zaskoczenia jest wariant wybranego kwiatu: czerwonego, subtelnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.

To przepiękny sen i przesłanie w jednym...