Prada , luna rossa pour homme, woda toaletowa, 50 ml (8435137729197) promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem Prada , luna rossa pour homme, woda toaletowa, 50 ml (8435137729197) oraz 3 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 290.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-5%
Prada Luna Rossa Sport EdT (50ml)
290.00
Bangerhead.pl
Prada, Luna Rossa, woda toaletowa, 50 ml
299.75
Empik
Prada, Luna Rossa Sport, woda toaletowa, 50 ml
303.97
Empik

Parametry

Producent:Prada
Kategoria:Wody toaletowe dla mężczyzn
Pojemność 50 ml

Opis

Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój niewiele znaczący sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość momentalnie zdecydowali się na wybór nazwy dla swego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada.

W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu.

Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do wykorzystywania symbolu królewskich węzłów domu Savoye. Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku.

Wylansowane przez nią lśniące czarne torebki nie tylko rozsławiły producenta Prada, lecz też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej klasycznym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym wyszukanym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada została przyjęta w poczet firm o randze światowej.

Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, ale też delikatne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej firmy. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony.

Stosunkowo niedawno do programu artykułów dołączyły także perfumy. W 2004 pojawiły się na rynku perfumy o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man".

Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum kobiecych „Infusion", która doczekała się wielu typów: obok „Infusion d'Iris" odszukamy także „Infusion de Fleur d'Oranger", „Infusion de Tubereuse", „Infusionde Vetiver", a także dla panów: „Infusion d'Homme".Warto także wspomnieć o lubianych kreacjach „Amber" i linii „Candy".

Ta ostatnia kreacja z 2011 roku perfekcyjnie oddaje charakter wielu artykułów tej producenta: jest wyszukanym zapachem w luksusowym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten zapach na bazie zdecydowanych zapachów piżma, styraksu, wanilii i karmelu.

adekwatnie do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i ciekawym rozwiązaniu kolorystycznym. Podczas gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum.

Całości dopełnia opaska w ostrym różowym kolorze w górnej części flakonu oraz złote dodatki: dekoratywny napis i dozownik w zarysie płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, iż te perfumy są asygnowane tylko dla kobiet samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.