pour homme woda toaletowa dla mężczyzn 50 ml + do każdego zamówienia upominek. marki Versace promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 5 sklepów z produktem pour homme woda toaletowa dla mężczyzn 50 ml + do każdego zamówienia upominek. marki Versace oraz 5 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 150.32 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-56%
Pour Homme Woda toaletowa
150.32
TaniaKsiazka.pl
Versace, Pour Homme, woda toaletowa, 50 ml
180.17
Empik
Versace Pour Homme Eau de Toilette 50 ml
195.90
www.noblas.pl
Versace Pour Homme EdT (50ml)
331.00
Bangerhead.pl
Versace Pour Homme Eau de Toilette Spray eau_de_toilette 50.0 ml
344.52
Douglas

Parametry

Producent:Versace
Kategoria:Wody toaletowe dla mężczyzn
Pojemność 50 ml

Opis

Versace pour Homme – świeży zapach przez cały dzień Versace pour Homme to pobudzająco męski zapach, który będzie uwodził kobiety korzennym aromatem. Pan, który nosi Versace pour Homme, jest silny i pewny siebie.

Nuta głowy jest odświeżająco lekka, a składa się na nią delikatna nerola, bergamotka i świeże limonki. Kwiatowa kombinacja z geranium i hiacyntów oraz intensywnej szałwii i potężnego cedru, tworzą nutę serca zapachu Pour Homme Versace.

Korzenne połączenie bursztynu, tonkowca i piżma rozwija się w nucie podstawowej. Szkło, z którego wykonano flakon połyskuje subtelną niebieską barwą, dzięki czemu wygląda szlachetnie i elegancko. Metaliczne zamknięcie i srebrna moneta z emblematem Versace w bulwiastej środkowej części nadają kanciastej szklanej butelce oryginalny charakter.

Ten flakon wyśmienicie oddaje świeżość męskich zapachów. Versace pour Homme to męski zapach dla nowoczesnego, aktywnego mężczyzny, który zawsze z energią realizuje swoje cele. Versace pour Homme dla pewnych siebie panów Gwiazda perfumiarstwa Alberto Morillas, odpowiedzialny za zapachy Bvlgari Blv, Pleasures producenta Estee Lauder i The One firmy Calvin Klein, kreował dodatkowo niektóre zapachy męskie Versace, w tym Versace pour Homme z roku 2008.

Do jego najnowszych stylizacji zapachowych zalicza się Scarlett firmy Cacharel i Flower marki Kenzo. Twarzą kampanii reklamowej jest model Michael Gstoettner z Austrii. Sesja fotograficzna kampanii reklamowej została zrealizowana przez peruwiańskiego fotografa Mario Testino, który współpracował już przy kampaniach Valentino, Calvina Kleina i Hugo Bossa.

W palecie produktów firmy Versace pour Homme znajduje się woda toaletowa, woda po goleniu, dezodorant w sztyfcie i żel pod prysznic. Versace pour Homme to odważny, świeży zapach męski, który jest trwały i powinien znajdować się w każdym komplecie perfum.