Okazja cenowa Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości teoria i praktyka marki Difin za jedyne
ISBN: 9788382315189
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest bezapelacyjnie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? wszystkiego dowiesz się z...
ISBN: 9788301198091 Oprawa: miękka Autor: Bartosz Szczechowicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 962 Rok wydania: 2018
Podręcznik z zakresu ekonomii dedykowany dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja, a także kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w sobie treści, które w konwencjonalnym systemie...
ISBN: 9788382702910
Książka wyznacza ścieżki rozwoju, inspirując do działań, które przyczynią się do większego zrównoważenia i wydajności gospodarki, odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe i środowiskowe....
ISBN: 9788382702989
W dzisiejszym błyskawicznie zmieniającym się świecie, cyfryzacja jest kluczowym elementem sukcesu dla organizacji. Aby sprostać wyzwaniom cyfrowej transformacji, organizacje muszą być elastyczne i...
ISBN: 9788382311228 Autor: Liker Jeffrey K.
II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – zawiera nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony...
ISBN: 9788380876293 Autor: Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 356
Co zrobić, żeby zapewnić klientom obszerniejsze zadowolenie i zaspokajać lepiej ich zapotrzebowania? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, by praca stała się...
ISBN: 9788380853201 Autor: Kowalczyk Magdalena Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 247
Analiza finansowa odgrywa szczególnie widoczną rolę w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego. Od podmiotów sektora finansów publicznych wymaga się racjonalnego gospodarowania...
ISBN: 9788380853805 Oprawa: miękka Autor: Krasodomska Joanna redakcja naukowa Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 186 Rok wydania: 2017
Książka jest rezultatem badań statutowych wykonywanych poprzez pracowników Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne...
ISBN: 9788380852242 Oprawa: miękka Autor: Jan Śliwa, Józef Marzec Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 260 Rok wydania: 2016
Autorzy przedstawili w książce przebieg cyklu badania sprawozdania finansowego wybranej firmy. Zawartość tego opracowania stanowi poręczną prezentację wdrożenia procedur, metod i technik badania....
ISBN: 9788380871076 Oprawa: broszurowa Autor: Patrick Lencioni Wydawnictwo: Sdmx Ilość stron: 250 Rok wydania: 2016
Pokonaj przeszkody i buduj sprawne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
ISBN: 9788382461275 Oprawa: broszurowa Autor: Robert Manikowski Wydawnictwo: Wolters Kluwer Ilość stron: 192 Rok wydania: 2021
Najnowsze wydanie publikacji,,Projektowanie systemów premiowych", autorstwa cenionego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami!Robert...
ISBN: 9788381028035 Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 242
Koszty stanowią jedną z najważniejszych kategorii ekonomicznych, a skuteczne zarządzanie nimi stało się koniecznością dla współczesnego przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja to swoiste kompendium...
ISBN: 9788382314403 Autor: Phil Barden Wydawnictwo: MT-Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga sprawniej zarządzać marką, jak...
ISBN: 9788380856332 Oprawa: miękka Autor: Monika Szczerbak, Ryszard Waśkiewicz, Agnieszka W Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 220 Rok wydania: 2021
Książka obejmuje zaprezentowanie - na podstawie obowiązujących regulacji prawnych (ogólnych i szczegółowych) oraz Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR) i Międzynarodowych Standardów...
ISBN: 9788382702712 Autor: Wawrzyniak Agata Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 252
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z zastosowaniem modelowania i symulacji wieloagentowej i przedstawienie wyników badań...
ISBN: 9788382310665 Oprawa: miękka Autor: Guy Raz Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 336 Rok wydania: 2021
konkretna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje...
ISBN: 9788382313956
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych poprzez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i poręcznych...
ISBN: 9788382314649
Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dobraną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz...
ISBN: 9788380851429 Autor: praca zbiorowa
Projekty rozwojowe w skali makroekonomicznej są motorem postępu cywilizacyjnego poszczególnych państw. Ich racjonalna realizacja prowadzi do rozwoju gospodarki jako całości i jest elementem...
ISBN: 9788382310542 Oprawa: miękka Autor: Jonah Berger Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 232 Rok wydania: 2021
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...