ISBN: 9788363391379 Oprawa: miękka Autor: Anna Karwińska, Jacek Purchla, Jerzy Hausner Wydawnictwo: Gab Ilość stron: 600 Rok wydania: 2017
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Wyłącznie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
ISBN: 9788363391607 Oprawa: miękka Autor: Ewa Śnieżek, Joanna Krasodomska, Arleta Szadziewska Wydawnictwo: Gab Ilość stron: 196 Rok wydania: 2018
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju, a także podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we...
ISBN: 9788363391171 Oprawa: twarda Autor: Mirosław Wróbel Wydawnictwo: Gab Ilość stron: 264 Rok wydania: 2016
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na...
ISBN: 9788363391362 Oprawa: miękka Autor: Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska Wydawnictwo: Gab Ilość stron: 160 Rok wydania: 2017
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
ISBN: 9788363391201 Oprawa: twarda Autor: Robert Kozielski Wydawnictwo: Gab Ilość stron: 212 Rok wydania: 2017
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły atrakcyjny sukces. Omówiono w niej...
ISBN: 9788363391461 Oprawa: miękka Autor: Robert Moeller Wydawnictwo: Gab Ilość stron: 888 Rok wydania: 2022
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest dedykowana dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry...