Okazja cenowa One press Szef, którego szukamy. rzecz o odpowiedzialności za jedyne
ISBN: 9788328374218 Oprawa: twarda Autor: John Case, Joe Knight, Karen Berman Wydawnictwo: Onepress Ilość stron: 352 Rok wydania: 2021
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty sporo obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...
ISBN: 9788328393363 Autor: Beata Michalska-Dominiak,Piotr Grocholiński Wydawnictwo: One Press
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od prawidłowych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...
ISBN: 9788328902015
Łańcuch bloków ma unikatowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, żeby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie...
ISBN: 9788328904927
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a bez wątpienia marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś...
ISBN: 9788328396012
Sukces Twojego Klienta, to ponadto Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz producenta i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej producenta? A...
ISBN: 9788383225050 Autor: Gordon Tomasz
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma z reguły awersję do 'kołczów'? Jak użyć dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
ISBN: 9788328903616
Handlowiec i rekin mają ze sobą sporo wspólnego. Rekin to nad wyraz stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata...
ISBN: 9788383227085
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieprzerwanie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały przede wszystkim na handlu cukrem i kawą, które...
ISBN: 9788383223353
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym poprzez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", chociaż „naukowiec"...
ISBN: 9788328906693
Relacja pomiędzy sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najistotniej prawidłowych...
ISBN: 9788328904910
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
ISBN: 9788328913035
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych poprzez klienta. Zapis...
ISBN: 9788383222615
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Przystępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
ISBN: 9788328907546
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła firmy rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach...
ISBN: 9788328378100 Oprawa: miękka Autor: Krzysztof Dobrowolski Wydawnictwo: Onepress Ilość stron: 192 Rok wydania: 2021
Oto książka, która nauczy Cię sprawnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach wykonywanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych,...
ISBN: 9788328906969
poprzez informacje do najkorzystniejszych decyzji! Storytelling oparty na informacji to genialne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów...
ISBN: 9788328909250
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, stwarzających oprogramowania i podtrzymujących...
ISBN: 9788383229157
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak choćby najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to...
ISBN: 9788328336612 Autor: Mielczarek Dagmara,Kuciński Łukasz
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent dostaje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt...
ISBN: 9788328367678 Oprawa: miękka Autor: Kieferling Magdalena Wydawnictwo: One Press Ilość stron: 208
"Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak produkować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania$161 Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami$162...