ISBN: 9788320825916 Autor: Banaszyk Piotr, Kauf Sabina, Szołtysek Jacek Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 140
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wskazanie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury posiadają aktualnie charakter międzynarodowy. Trendy te są...
ISBN: 9788320823653 Oprawa: miękka Autor: Tomasz Zalega, Alojzy Z. Nowak Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 612 Rok wydania: 2019
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, ukazując przy tym szeroką panoramę aktywności gospodarczej, jest dynamicznie rozwijającym się działem...
ISBN: 9788320824292 Oprawa: broszurowa Autor: Artur Hołda Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 162 Rok wydania: 2021
Celem rozważań prowadzonych w książce jest przedstawienie istoty systemu rachunkowości oraz usystematyzowanie wiedzy na temat różnić między rachunkowością kreatywną a oszustwem księgowym....
ISBN: 9788320817874 Oprawa: broszurowa Autor: Elżbieta Duliniec Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 320 Rok wydania: 2009
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się typowo na takich...
ISBN: 9788320822274 Oprawa: miękka Autor: Szołtysek Jacek Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 262 Rok wydania: 2016
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz pokaźniejszego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił: procesy...
ISBN: 9788320824421 Oprawa: miękka Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 424 Rok wydania: 2021
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji i podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:• przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach...
ISBN: 9788320824650 Oprawa: miękka Autor: Rafał Matwiejczuk Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 172 Rok wydania: 2021
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa...
ISBN: 9788320824629 Oprawa: miękka Autor: Jacek Szołtysek, Piotr Banaszyk, Sabina Kauf Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 192 Rok wydania: 2021
W ostatnim czasie ujawniło się wyjątkowo niemało czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań...
ISBN: 9788320818390 Autor: Jarosław Podgórski Wydawnictwo: PWE
Podręcznik zawiera wykład statystyki, umożliwiający zapoznanie się z podstawowymi metodami statystyki opisowej i matematycznej. Obejmuje m.in. Takie zagadnienia, jak: budowa, prezentacja i opis...
ISBN: 9788320824476 Oprawa: miękka Autor: Adam Budnikowski Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 600 Rok wydania: 2021
Zakres tematyczny prezentowanego podręcznika obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzące w skład klasycznego kursu tego przedmiotu i nawiązuje do jednego z rozwiązań dominujących w...
ISBN: 9788320824698 Oprawa: miękka Autor: Tomasz Serwański Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 352 Rok wydania: 2021
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z zastosowaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy,...
ISBN: 9788320820881 Oprawa: kartonowa Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 608 Rok wydania: 2013
Jest to kolejne wydanie nad wyraz modnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki rozszerzeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji...
ISBN: 9788320819571 Oprawa: broszurowa Autor: Lechosław Garbarski Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 300 Rok wydania: 2022
"Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja efektywnych działań, przygotowanego poprzez ten sam zespół autorski. Zawiera pomiędzy innymi przykłady z rynku, praktyczne...
ISBN: 9788320824797 Oprawa: miękka Autor: Gregory N. Mankiw, Taylor P. Mark Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 550 Rok wydania: 2022
Niniejsze wydanie Makroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - zarówno pod względem metod nauczania,...
ISBN: 9788320817768 Autor: Samuelson William F., Marks Stephen G. Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 928 Rok wydania: 2012
Ekonomia menedżerska to genialnie opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do...
ISBN: 9788320820607 Oprawa: kartonowa Wydawnictwo: PWE-Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 236 Rok wydania: 2013
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego. Przedstawiono w nim doraźne i prewencyjne działania wpływające na kształtowanie i jakość środowiska. Autorzy omówili w...