Książki /

Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego od najdroższych promocja 2024

-21%


Okazja cenowa
Controlling działań marketingowych marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego za jedyne

32.14 
Skupiamy ceny produktów z kategorii Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego od najdroższych które zebrane w jednym miejscu tworzą promocję z wielu sklepów. Można zaoszczędzić do 30%. W kategorii biznes, ekonomia wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego od najdroższych dostępne jest ponad 17 produktów Wejdź w wybrany produkt i sprawdź w którym sklepie najlepsza cena.
Filtry producent:
ISBN: 9788383312316

marka, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod...

od 49.03 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788383311593 Autor: Różański Jerzy, Voytovych Nataliya Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 126

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno poprzez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących pomiędzy...

od 48.9 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788375255669 Oprawa: miękka Autor: praca zbiorowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 596 Rok wydania: 2011

Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...

od 46.95 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788382209136 Autor: praca zbiorowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, iż dusza i ciało to dwie zróżnicowane i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...

od 46.18 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788382204476 Oprawa: miękka Autor: Benjamin Fischer, Joanna Rode, Ralf Pispers Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 226 Rok wydania: 2021

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...

od 45.51 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788382209969 Autor: praca zbiorowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...

od 44.83 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788382205022 Oprawa: broszurowa Autor: Monika Fabińska Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 246 Rok wydania: 2020

"Ze względu na bezustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem najnowocześniejszych rozwiązań we wszelkich obszarach gospodarki, a także zmieniające się uwarunkowania...

od 41.25 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788383313580 Autor: Reichel Janusz Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 162

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii pań zarządzających...

od 40.75 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788383311746

W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...

od 40.75 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788382208429 Autor: Kamila Szymańska Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 150

"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń korzystnych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich implementacji w biznesie. Dopasowane przykłady...

od 36.75 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 21%
ISBN: 9788383310879 Autor: Anna Łaszkiewicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...

od 35.36 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
promocja do 21%
ISBN: 9788383312293 Autor: Grzegorczyk Wojciech Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 134

"poprawnie przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją i konkretną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania...

od 32.14 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
promocja do 13%
ISBN: 9788382202212 Oprawa: miękka Autor: Joanna Trębska Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 168 Rok wydania: 2021

Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...

od 29.51 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9788382201222 Oprawa: twarda Autor: Piotr Urbanek Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 470 Rok wydania: 2021

Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyróżnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...

od 29.19 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380885523 Oprawa: miękka Autor: Ewelina Zarzycka Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 366 Rok wydania: 2016

W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, tworząca dane konieczne do podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz obszerniejszego...

od 28.45 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 11%
ISBN: 9788381428200 Oprawa: broszurowa Autor: Robert Jones Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 156 Rok wydania: 2021

Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...

od 26.51 
zobacz
 1 sklep |  2 oferty
ISBN: 9788382201420 Oprawa: miękka Autor: Monika Wodnicka Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 168 Rok wydania: 2021

Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału oraz...

od 16.66 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta