felga koła: polipropylenbieżnik: szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie: przez otwór środkowy albo przez płaski kołnierzłożysko: wałeczkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się...
tarcza koła: stalowa ocynkowana blachabieżnik: szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie przez płaski kołnierzłożysko: wałeczkowez ochroną przeciwko wplątywaniu się włókienoporność na temperatury...
tarcza koła: stalowa ocynkowana blachabieżnik: szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie przez płaski kołnierzłożysko: wałeczkowez ochroną przeciwko wplątywaniu się włókienwytrzymałość na...
tarcza koła: stalowa ocynkowana blachabieżnik: szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie przez płaski kołnierzłożysko: wałeczkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się włókienoporność na...
koło skrętne, widelec z blachy stalowej, ocynkowanejpodwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, kółko ze śrubą i nakrętką, otwór na szpilkęśrodek koła tworzony jest z polipropylenu, przewodzącego...
tarcza koła: stalowa ocynkowana blachabieżnik: szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie poprzez płaski kołnierzłożysko: wałeczkowez ochroną przeciwko wplątywaniu się włókienniepodatność na...
tarcza koła: stalowa ocynkowana blachabieżnik: szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie przez płaski kołnierzłożysko: wałeczkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się włókienwytrzymałość na...
specjalna kompozycja koła gwarantuje cichą pracę kołafelga koła: poliamidbieżnik: poliamidmocowanie poprzez płaski kołnierzłożysko wałeczkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się...
specjalna budowa koła zapewnia cichą pracę kołafelga koła: poliamidbieżnik: poliamidmocowanie poprzez płaski kołnierzłożysko wałeczkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się włókienoporność na...
koło skrętne, widelec z blachy stalowej, ocynkowanejpodwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, kółko ze śrubą i nakrętką, otwór na szpilkęśrodek koła produkowany jest z polipropylenu,...
felga: stop aluminiumbieżnik: czarna sprężysta guma niewulkanizowanałożysko: dokładne kulkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się włókienniepodatność na temperatury -20°C do 60°C
felga: stop aluminiumbieżnik: czarna rozciągliwa guma niewulkanizowanałożysko: dokładne kulkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się włókienoporność na temperatury -20°C do 60°C
koło napędowe: polipropylenbieżnik: szara, termoplastyczna gumawariant zapięcia: śrubowane do płytyz ochroną przeciw zwijaniu włókienniepodatność na temperaturę -20 do +60°C nietrudne...
koło napędowe: polipropylenbieżnik: szara, termoplastyczna gumatyp zapięcia: śrubowane do płytyz ochroną przeciw zwijaniu włókienodporność na temperaturę -20 do +60°C przystępne poruszanie się...
tarcza koła: polipropylenbieżnik: termoplastyczna szara guma, nie pozostawia śladówmocowanie: poprzez otwór środkowy albo przez płaski kołnierzłożysko: ślizgowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się...
koło napędowe: polipropylenbieżnik: szara, termoplastyczna gumatyp zapięcia: śrubowane do płytyz ochroną przeciw zwijaniu włókienwytrzymałość na temperaturę -20 do +60°C proste poruszanie się...
koło skrętne, trzon tworzony z tłoczonej stali ocynkowanejpodwójne łożysko kulkowe w głowicy obrotowej, mocowanie za pomocą płytkiśrodek koła stworzony jest z polipropylenu, przewodzącego prąd...
felga: polyamidbieżnik: poliuretan, czerwonyłożysko wałeczkoweodporność na temp: -40°C do + 80°C
felga: polyamidbieżnik: poliuretan, czerwonyłożysko wałeczkoweoporność na temp: -40°C do + 80°C
felga: stalowa wtłaczanabieżnik: odlewany z poliuretanułożysko: staranne kulkowebez ochrony przeciwko wplątywaniu się włókienniepodatność na temperatury -20°C do 60°C