Negatyw barwny do kamer analogowych w kasecie SUPER 8/15 m. Czułość filmu ISO 50 dla oświetlenia dziennego o temperaturze barwowej 5500 K. Przy naświetlaniu w temperaturze barwowej 3200 K ( światło...
Negatyw barwny do kamer analogowych 16 m x 30m5 m. Czułość filmu ISO 500 dla oświetlenia nienaturalnego o temperaturze barwowej 3000-3200 K. W przypadku pracy przy świetle dziennym zalecane jest...
Negatyw barwny do kamer analogowych w kasecie SUPER 8/15m. Czułość filmu ISO 500 dla oświetlenia nienaturalnego o temperaturze barwowej 3000-3200 K. W przypadku pracy przy świetle dziennym zalecane...
Negatyw kolorowy do kamer analogowych 16 m x 30,5 m. Czułość filmu ISO 250 dla oświetlenia dziennego. W sytuacji pracy przy świetle nienaturalnym 3200 K zalecane jest wykorzystanie filtra 80...
Negatyw barwny do kamer analogowych w kasecie SUPER 8. Czułość filmu ISO 200 dla oświetlenia nienaturalnego o temperaturze barwowej 3000-3200 K. W przypadku pracy przy świetle dziennym zalecane...
Negatyw barwny do kamer analogowych 16 m x 30m5 m. Czułość filmu ISO 200 dla oświetlenia nienaturalnego o temperaturze barwowej 3000-3200 K. W przypadku pracy przy świetle dziennym zalecane jest...
Negatyw kolorowy o czułości ISO 200 wariant 120 ( średni format ) do procesu C 41. Cena podana za 1 sztukę sprzedawaną z propacku. Termin ważności nadrukowany na opakowaniu foliowym.
Negatyw kolorowy KODAK Pro Image, o czułości ISO 100. Film o wysokim nasyceniu barwnym i szerokim zastosowaniu. Cechą standardową tego filmu jest delikatne, ale widoczne wzmocnienie nasycenia...
Negatyw czarno-biały do kamer analogowych 16 m x 30,5m jednostronna perforacja. Czułość filmu ISO 250 oświetlenia sztucznego o temperaturze barwowej 5500 K ( światło dzienne ). Przy pracy w świetle...
Nowy a właściwie wznowiony pozytyw barwny KODAK 16 mm-30,5 m, jednostronna perforacja. Film o czułości ISO 100, asygnowany do światła dziennego i flashów. Emulsja oparta o strukturę T-Grain....
Negatyw kolorowy klasy amatorskiej Kodaka, o czułości ISO 200. Film adekwatny do przeróżnych warunków oświetleniowych. Pozwala uzyskać nasycone odcienie, ostry obraz o niewielkim ziarnie. Film do...
Średnioczuły negatyw kolorowy o czułości ISO 160/23°. Portra 160 jest materiałem o neutralnym nasyceniu barw. Atrybuty filmu pozwalają uzyskać gładki, naturalny kolor skóry ludzkiej w...
Średnioczuły negatyw kolorowy o czułości ISO 160/23°, typ 120. Portra 160 jest materiałem o neutralnym nasyceniu barw. Parametry filmu pozwalają uzyskać gładki, naturalny odcień skóry ludzkiej w...
Średnioczuły negatyw barwny o czułości ISO 160/23°, wariant 120. Portra 160 jest materiałem o neutralnym nasyceniu barw. Cechy filmu pozwalają uzyskać gładki, naturalny barwa skóry ludzkiej w...
Nowy a właściwie wznowiony slajd barwny KODAK. Film o czułości ISO 100, asygnowany do światła dziennego i flashów. Emulsja oparta o strukturę T-Grain. Film 36 klatkowy do wywołania w Procesie E 6...
Negatyw barwny KODAKA z serii ULTRA MAX. Czułość ISO 400/27. Wysokie nasycenie kolorów i wielka tolerancja w zakresie naświetlania. Film o uniwersalnym zastosowaniu, {pomocn|przydatn)y w każdych...
Wysokoczuły, panchromatyczny, drobnoziarnisty film 36-klatkowy. Tradycyjna budowa emulsji, czułość ISO 400/27°. Asygnowany do fotografii reportażowej, a także fotografii sportowej. Wyróżniającą...
Negatyw barwny KODAKA z kolekcji ULTRA MAX. Czułość ISO 400/27. Wysokie nasycenie barw i obszerna tolerancja w zakresie naświetlania. Film o uniwersalnym zaimplementowaniu, przydatny w każdych...
Negatyw kolorowy KODAK Pro Image, o czułości ISO 100. Film o wysokim nasyceniu barwnym i szerokim zaimplementowaniu. Cechą typową tego filmu jest delikatne, ale widoczne wzmocnienie nasycenia...
Średnioczuły negatyw barwny o czułości ISO 160/23°. Portra 160 jest materiałem o neutralnym nasyceniu kolorów. Atrybuty filmu pozwalają uzyskać gładki, naturalny kolor skóry ludzkiej w...