ISBN: 9788382315189
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? wszelkiego dowiesz się z...
ISBN: 9788380876293 Autor: Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 356
Co zrobić, by zapewnić klientom obszerniejsze zadowolenie i zaspokajać lepiej ich zapotrzebowania? Jak ograniczyć ogólne koszty, żeby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się...
ISBN: 9788382311228 Autor: Liker Jeffrey K.
II WYDANIE UAKTUALNIONE I powiększONE – mieści nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony...
ISBN: 9788380871076 Oprawa: broszurowa Autor: Patrick Lencioni Wydawnictwo: Sdmx Ilość stron: 250 Rok wydania: 2016
Pokonaj przeszkody i buduj wydajne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
ISBN: 9788382314403 Autor: Phil Barden Wydawnictwo: MT-Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga produktywniej zarządzać marką, jak...
ISBN: 9788382310665 Oprawa: miękka Autor: Guy Raz Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 336 Rok wydania: 2021
konkretna dawka informacji o prowadzeniu marki Oparta na wywiadach prezentowanych w kolekcji podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje...
ISBN: 9788380879881 Autor: John Yokoyama, Joseph Michelli Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2020
Wyobraź sobie niewiele znaczące, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś...
ISBN: 9788382313956
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych poprzez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to pakiet prostych i użytecznych...
ISBN: 9788382314649
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną dostosowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swych pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat...
ISBN: 9788380871069 Oprawa: broszurowa Autor: Patrick Lencioni Wydawnictwo: MT BIZNES Ilość stron: 148 Rok wydania: 2016
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
ISBN: 9788382311921 Autor: Matthew Ball
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
ISBN: 9788382310542 Oprawa: miękka Autor: Jonah Berger Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 232 Rok wydania: 2021
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można...
ISBN: 9788382310689 Oprawa: miękka Autor: Peter Smith Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 372 Rok wydania: 2021
producenta (drobne i spore) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na dużo różnorodnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
ISBN: 9788380875647 Autor: Starr Karla,Heath Chip
O ile miliard jest pokaźniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
ISBN: 9788380871618 Oprawa: miękka Autor: George Lucas, Don Hutson Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 189 Rok wydania: 2017
Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora!Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranych w pracy przez relacje z rodziną i sąsiadami po...
ISBN: 9788380874008 Oprawa: miękka Autor: Renee Mauborgne, Kim W Chan Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 352 Rok wydania: 2018
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Demonstruje, iż jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
ISBN: 9788380876200 Autor: Doerr John Wydawnictwo: MT BIZNES Ilość stron: 396
"Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR – system wyznaczania celów – pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i...
ISBN: 9788380874190 Autor: Donald Miller Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 260
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują,...
ISBN: 9788375619201 Oprawa: miękka Autor: Ewa Miklaszewska Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 142 Rok wydania: 2018
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i wyjątkowo ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, iż działalność międzynarodowa banków...
ISBN: 9788380879980 Autor: Hopkins Tom Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2020
Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, ale też jak to zrobić. Tom Hopkins demonstruje solidne, poręczne kroki. Sukces....