ISBN: 9788381753760 Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2022
Tytuł Sprawozdawczość i rewizja finansowa – kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii Autorzy Red. Nauk. Katarzyna Mokrzycka-Kogut, Ewa Grabowska-Kaczmarczyk Język polski Wydawnictwo Poltext...
ISBN: 9788375618822 Autor: Lene Kaaberbol, Agnete Friis Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 168 Rok wydania: 2018
Język angielski - Poziom B1 uwielbiasz czytać prawidłowe powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie nieprzeciętne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do...
ISBN: 9788375611892 Oprawa: miękka Autor: Stanisław Ślusarczyk Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 208 Rok wydania: 2011
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
ISBN: 9788381752152 Autor: Świątek Włodzimierz Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2020
Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnorodnych kultur i epok historycznych oraz w czasach nam współczesnych. Głównym...
ISBN: 9788375619058 Autor: Agnieszka Drummer, Beata Williamson Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 248 Rok wydania: 2018
Tematem książki jest biznesowa korespondencja elektroniczna w języku angielskim – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast klasycznych pism coraz powszechniej wysyłamy...
ISBN: 9788375615920 Autor: Przemysław Dubel, Artur Adamczyk Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 248 Rok wydania: 2018
Zaprezentowane w książce treści potwierdzają tezę, że członkostwo Polski w UE przyczyniło się do zmian struktury polskiej gospodarki, wzrostu znaczenia politycznego oraz postępu cywilizacyjnego...
ISBN: 9788381753944 Autor: Mazurek Grzegorz Wydawnictwo: Poltext
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
ISBN: 9788381752022 Autor: nauk. Katarzyna Kochaniak Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2020
MONOGRAFIA NAUKOWA Monografia jest poświęcona obciążeniom podatkowo-składkowym oraz regulacjom kapitałowym sektora bankowego w Polsce w latach 2015–2019. Koszty podatku bankowego, składek na BFG,...
ISBN: 9788381752725 Autor: Dorota Kędzior, Marcin Molo, Marcin Surówka Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2021
MONOGRAFIA NAUKOWA Znaczenia wiedzy i świadomości finansowej nie da się przecenić, współczesny człowiek potrzebuje ich, żeby przetrwać, a państwa, aby zachować niepodległość. Nie da się...
ISBN: 9788375618006 Oprawa: miękka Autor: Paweł Krzyworzeka Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 316 Rok wydania: 2017
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
ISBN: 9788381755856 Autor: Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska Wydawnictwo: Poltext
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne ilustrowane...
ISBN: 9788381754590 Autor: praca zbiorowa Wydawnictwo: Poltext
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
ISBN: 9788382310559 Oprawa: miękka Autor: Sheridan Marcus Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 404 Rok wydania: 2021
Konsument w erze cyfrowej hiper-danych aktualnie kupujący funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności danych. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio...
ISBN: 9788381754606 Autor: praca zbiorowa Wydawnictwo: Poltext
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie używanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie gospodarcze...
ISBN: 9788375616897 Autor: Małgorzata Grabowska;Monika Sychowska-Piotrkowicz Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 224 Rok wydania: 2016
Język niemiecki Poziom C1 Język niemiecki to drugi – po angielskim – najpopularniejszy język obcy w Polsce. To stwierdzenie jest tym bardziej prawdziwe w odniesieniu do języka obcego...
ISBN: 9788375616095 Oprawa: miękka Autor: Izabella Rodzik-Sambierska Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 450 Rok wydania: 2016
"Jak i o czym po angielsku$115" stanowi kontynuację i uzupełnienie książki "Jak$116 Gdzie$117 Kiedy$118 Everyday English dla Polaków" tej samej autorki. Gdy spotkacie służbowo lub...
ISBN: 9788375618952 Autor: Maciej Polak, Grzegorz Komerski, Marta Fihel Wydawnictwo: Poltext Ilość stron: 450 Rok wydania: 2018
Język angielski Poziom B2 lubisz czytać korzystne powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie rewelacyjne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki...
ISBN: 9788381751438 Autor: Cordonnier Sora Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2020
Język angielski dla dzieci Gdzieś na krańcach galaktyki, na planecie podobnej do Ziemi, mieszka gatunek, który utracił zdolność odczuwania empatii i emocji. Na tej szarej planecie mieszka także...
ISBN: 9788381752770 Autor: Święcki Adam Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2021
Język niemiecki dla dzieci Stary las, świadek wielu niesamowitych historii, dzieli się nimi z młodym czytelnikiem. Świetlik, drobny leśny duszek, gubi się w lesie. Głównie to on pomaga zbłąkanym....
ISBN: 9788381752312 Autor: Witoń Agnieszka Wydawnictwo: MT Biznes Rok wydania: 2020
Tytuł Poziom życia a wzrost gospodarczy w Afryce Subsaharyjskiej w dobie globalizacji Autor Agnieszka Witoń Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-231-2 Rok wydania 2020 ilość stron 324...