ISBN: 9781398613133 Oprawa: miękka Ilość stron: 256 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398614871 Oprawa: miękka Ilość stron: 384 Rok wydania: 2024
ISBN: 9781398611771 Oprawa: twarda Ilość stron: 336 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398612853 Oprawa: miękka Ilość stron: 544 Rok wydania: 2024
ISBN: 9781398610088 Oprawa: miękka Ilość stron: 240 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398609952 Oprawa: miękka Ilość stron: 160 Rok wydania: 2023
Express yourself clearly, confidently and professionally with this practical guide to written business English and global business English, for native and non-native speakers alike.
ISBN: 9781398613010 Oprawa: miękka Ilość stron: 288 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398612068 Oprawa: miękka Ilość stron: 240 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398606746 Oprawa: twarda Ilość stron: 320 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398608337 Oprawa: miękka Ilość stron: 304 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398610613 Oprawa: miękka Ilość stron: 360 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398608511 Oprawa: miękka Ilość stron: 256 Rok wydania: 2023
ISBN: 9781398600874 Oprawa: miękka Ilość stron: 288 Rok wydania: 2021
Account-based marketing (ABM), also known as key account marketing, is a strategic approach to business marketing in which an organization considers and communicates with individual prospect or...
ISBN: 9780749483395 Oprawa: miękka Ilość stron: 224 Rok wydania: 2019
Presents a cutting edge, strategic framework to help marketers capably and confidently integrate artificial intelligence into unparalleled marketing practice.
ISBN: 9780749477684 Oprawa: miękka Ilość stron: 280 Rok wydania: 2018
Discover new frameworks and approaches to integrated business planning in the supply chain.
ISBN: 9780749478216 Oprawa: miękka Autor: Mcdonald, Malcolm Ilość stron: 192 Rok wydania: 2016
Malcolm McDonald on Marketing Planning is a clear and concise guide to the benefits of rigorous marketing planning, and shows how to produce a marketing plan which works in the real world.
ISBN: 9781398603691 Oprawa: miękka Ilość stron: 256 Rok wydania: 2022
\nMaximize the success of your social media marketing żeby creating a complete strategy that is integrated throughout your organization and built around engaging content and measurable campaigns.\n
ISBN: 9780749482220 Oprawa: miękka Ilość stron: 288 Rok wydania: 2018
Introduction - Mapping the Content Marketing Territory Content Marketing - A New and Better Promise? Why Content is Seen as the Solution to Current Marketing Challenges Experience Economy - Brand and
ISBN: 9781789668285 Oprawa: miękka Ilość stron: 648 Rok wydania: 2021
ISBN: 9781398603394 Oprawa: miękka Ilość stron: 256 Rok wydania: 2022
\nProduce engaging B2B and B2C digital campaigns that create impact with this essential guide to digital marketing, written by an industry leader to help marketers in their everyday practice.\n