ISBN: 9780273758747 Oprawa: miękka Ilość stron: 368 Rok wydania: 2015
ISBN: 9781292373805 Oprawa: miękka Ilość stron: 272 Rok wydania: 2021
ISBN: 9781292227726 Oprawa: miękka Rok wydania: 2020
The Teacher’s Book features a host of support materials to help teachers get the most out of the course: Teacher’s notes for every unit with warmers, fillers, alternative suggestions, advice on...
ISBN: 9781292148465 Oprawa: miękka Autor: Pennington, Alan Ilość stron: 232 Rok wydania: 2016
Customer Experience (CE) is becoming seen as a key component of business strategy, yet knowing the practical steps of what to do can be tricky. The Customer Experience Book helps you understand...
ISBN: 9781292100111 Oprawa: miękka Autor: Hollensen, Svend Ilość stron: 872 Rok wydania: 2016
"All good marketing is local. Global companies know this and are going "glocal".There is also a kierunek towards the 'Internet of Everything', which revolutionizes the whole...
ISBN: 9781292213941 Oprawa: broszurowa Autor: Tessa Lochowski, David Nunan, Linette Erocak Wydawnictwo: Pearson Ilość stron: 80 Rok wydania: 2019
Welcome to Poptropica English, a six-level primary English series that engages young learners like never before. The unique combination of beautiful in-class materials and fun-filled online...
ISBN: 9781292115931 Oprawa: broszurowa Autor: Frances Eales, Steve Oakes Wydawnictwo: Pearson Ilość stron: 176 Rok wydania: 2016
Speakout 2nd Edition Nagradzany i ceniony przez lektorów kurs, wykonany z myślą o starszej młodzieży i dorosłych. Kolekcję podkreśla unikatowe podejście do nauki komunikacji, filmy BBC i nacisk na...