ISBN: 9788389812926 Oprawa: broszurowa Autor: Jan Fijor Wydawnictwo: FijoRR Publishing Ilość stron: 312 Rok wydania: 2013
`Dla kogo jest tak książka? typowo dla tych, którzy chcą w sprzedaży osiągnąć sukces. Dla tych, którzy chcą z tego zawodu uczynić swoją życiową karierę. Dla ludzi ambitnych, energicznych,...
ISBN: 9788389812018 Oprawa: miękka Autor: Gene Callahan Wydawnictwo: Fijorr Publishing Ilość stron: 256 Rok wydania: 2012
Omawiając wpływ korzyści skali na doskonałość konkurencji - autor książki zatytułowanej Organizacja rynku i konkurencja, Wojciech Łyszkiewicz pisze we wstępie: Zajmiemy się dzisiaj analizą technice...
ISBN: 9788389812414 Oprawa: miękka Autor: Thomas Woods, Thomas E Woods Wydawnictwo: Fijorr Publishing Ilość stron: 304 Rok wydania: 2016
"Szukamy tylko niewykwalifikowanych kandydatów" Bovard trafnie zauważa, iż odczucia administracji co do akcji afirmacyjnej najlepiej odzwierciedla proces rekrutacji pracowników poprzez...
ISBN: 9788389812643 Oprawa: twarda Autor: Israel Kirzner Wydawnictwo: FijoRR Publishing Ilość stron: 232 Rok wydania: 2010
Jest to pierwsza książka Israela Kirznera, jaka demonstruje się na polskim rynku, a trzeba wiedzieć, iż w tradycji szkoły austriackiej jest to autor wybitny. Najwybitniejszy żyjący uczeń Ludwiga...
ISBN: 9788389812735 Oprawa: broszurowa Autor: Mark Skousen Wydawnictwo: FijoRR Publishing Ilość stron: 448 Rok wydania: 2011
Zapamiętajcie tego autora. Profesor uniwersytetu, a równocześnie makler giełdowy, wydawca czasopism giełdowych i finansowych, a najczęściej praktyk, który pokazuje jak wykorzystać teorię (ekonomię)...